Site icon KomputerApple.pl – blog technologiczny o sprzęcie Apple iPhone, iMac, iPad i MacBook

Jak wybrać dobry serwis Apple?

Dopóki nasz sprzęt od Apple nie ulegnie awarii, to zazwyczaj nie zastanawiamy się nad tym, co zrobimy, gdy takowa nastąpi. Tymczasem w razie jakiejkolwiek usterki pojawia się często panika, bo jeśli sprzęt na co dzień służy do pracy, to trzeba postawić go na nogi jak najszybciej, aby dalej mógł na siebie zarabiać. I tutaj kluczowa jest zasada, aby zachować zimną głowę i starannie wybrać serwis Apple.

Na co zwracać uwagę przy wyborze serwisu Apple?

Przede wszystkim nie zawsze najlepszą opcją będzie ten serwis, który jest najbliżej. Wielokrotnie zdarzało się, że dla użytkowników iPhone, czy Macbooków lepiej było wysłać sprzęt do serwisu oddalonego o kilkadziesiąt, czy nawet kilkaset kilometrów. Dlaczego? Otóż niestety w wielu miejscach pracują osoby niedoświadczone, które nie do końca znają się na naprawianiu tak delikatnych urządzeń, gdzie często jeden nieostrożny ruch może spowodować niemałe spustoszenie i doprowadzić do powiększenia się usterki.

Dobry serwis Apple

Dobry serwisant w profesjonalnym serwisie sprzętu Apple zazwyczaj od razu wie, co może nie działać w Twoim urządzeniu. Typowe usterki łatwo rozpoznać na pierwszy rzut oka. Serwisy dbające o klientów wiedzą jak ważne dla klienta jest szybkie działanie. Nikt nie lubi rozstawać się ze swoim telefonem za zbyt długo, więc dla niektórych pozostawianie telefonu w serwisie na kilka dni jest niemożliwe, zwłaszcza jeżeli ktoś jest na wyjeździe lub ma telefon slużbowy, który musi mieć przy sobie cały czas. Dobry serwis Apple powinien dać nam możliwość naprawy na miejscu, na poczekaniu, aby móc odebrać naprawiony telefon jeszcze tego samego dnia, najlepiej w ciagu 1 godziny.